Usługi poligraficzne nadal w cenie

Minęły już czasy kiedy zlecenie druku było niezwykle drogą usługą. Dodatkowo zleceniodawca musiał zadeklarować ogromną ilość powielonych materiałów. Wynikało to przede wszystkim z technologii, która była niezwykle skomplikowana i kosztowna. Po prostu zlecenie małej ilości materiałów było nieopłacalne z punktu widzenia klienta, ale także usługodawcy. Na szczęście te czasy minęły bezpowrotnie. W poligrafii nastąpiła rewolucja technologiczna i dzięki temu, usługi tego typu stały się znów popularne i ogólnodostępne, a drukarnia ma ręce pełne roboty.
Zastosowanie technologii cyfrowej znacząco wpłynęło na czas realizacji zleceń, a także ich cenę. Nie potrzeba już zamawiać tysiąca wizytówek czy katalogów, żeby usługa została zrealizowana. Po kilkuletnim zastoju na rynku poligraficznym, serwis drukarski ponownie święci triumfy popularności. Coraz więcej firm zleca druk ulotek czy katalogów firmowych. Jest to najlepsza dla nich forma reklamy. Skutecznie dociera do ewentualnych klientów, którzy mogą na podstawie broszur reklamowych zapoznać się z profilem i produktami firmy. Nie ma żadnej innej, tak skutecznej promocji przedsiębiorstwa.
Dzięki zastosowaniu w drukarni technologii cyfrowej, może ona realizować nawet niewielkie zlecenia. Wydrukowanie kilkudziesięciu wizytówek czy kalendarzy nie stanowi problemu. Nie potrzeba już żmudnego procesu przygotowania materiału do druku. Wystarczy dostarczyć obraz zapisany w technologii cyfrowej, dokonać drobnych korekt i poprawek i materiał jest przesyłany bezpośrednio do maszyny drukarskiej. Co więcej, jeśli potrzebny będzie dodruk, można ponownie wykorzystać cyfrowy zapis. Jakość uzyskanego wydruku jest bardzo wysoka. Nie dorównuje co prawda poziomowi druku offsetowego, jednakże jest bliski ideału.
Pamiętajmy więc, zlecając druk ulotek, katalogów lub innych materiałów, wybierajmy do tego celu wyłącznie druk cyfrowy. Usługa będzie wykonana solidnie i od ręki, a efekt końcowy nie będzie odbiegał jakością od najlepszego, dostępnego rodzaju druku.